Diskuse

Hranolky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Richard Kába

29. 8. 2011 16:49
Prominte mi tento komentar

Ale, europoslanec nema na praci nic lepsiho, nez filosofovat  o nemrtelnosti brouka a cpat se ve fast foodu?

0 0
možnosti

pavel_poc

3. 9. 2011 16:39
Re: Prominte mi tento komentar

Já Vám, pane redaktore, v podstatě rozumím a tu Vaší podrážděnou poznámku vcelku chápu. Taky jsem docela zvažoval, jestli sem ten blog vůbec dám. Je jasné, že asi jen těžko můžete vnímat politiku jinak než prizmatem zkušeností v naší republice. Ale ono to přes ty všechny místní hrůzy takhle generalizovat nejde. Možná tomu nebudete věřit, ale protože mám na práci v ČR jen týden, tak někdy mívám v ČR tak nabitý program, že opravdu jediné co stíhám je hamburger po cestě. Zkušenost s fastfoody venku mám jednoduše proto, že víceméně kvůli bezpečnosti při cestě do Bruselu (jezdím autem) nejméně jednou zastavím a občas to bývá právě na kávu ve fastfoodu. 

A ještě jedna poznámka, jsem čech a mům tuhle zemi rád. Hrozně mně štve, když kvůli pár nenažraným trubcům moje země má špatný obraz. Bohužel totiž, v těch řetězcích zastavují autobusy s turisty nebo cizinci, a to tak že hodně. Co si asi tak myslíte, že si o nás myslí a říkají doma? O to jde, ne o nesmrtelnosti brouka.

0 0
možnosti

misaviki

29. 8. 2011 15:35
Mám zkušenost

V Mekáči jsem dělala na brigádě a pan "frančízant" nám nadával i za to, že dáváme moc ubrousků - jeden stačí. Mlíčko a cukr ke kávě jen na vyžádání a jen jeden. Běda natočit kornoutkovou zmrzlinu u dovnitř kornoutku (jeden "manažér" nám dělal školení, jak ji natočit, aby vypadala obrovská a přitom to byl jen klam). Zaměstnanci měli zdarma jídlo za směnu v hodnotě 75 Kč, ale nesměli si vzít menu a museli si koupit min. střední nápoj - 25 Kč. Takže vám toho moc nezbylo. Jeden kluk si udělal "speciál" - dal si do cheesburgera víc okurek a plátek sýra navíc - hned ho vyhodil a nedal mu poslední výplatu, kdyby se bránil, volal by na něho policii. Jednu holku vyhodili za to, že šla na svačinu, vzala si k ní tatarku a řekla, že ji zaplatí po sváči, že přinese peníze (čas byl měřen div ne na sekundy a přijít jen o minutu pozdě znamenalo nadpracovat celou hodinu). "Manažér" jí nařídil, že musí zaplatit hned, jinak tatarku nesmí odnést. Brala to jako legraci, i my okolo.Vyhodili ji za to.

0 0
možnosti

misaviki

29. 8. 2011 15:35
Re: Mám zkušenost

Je to už 10 let, ale pokud jsou stejné poměry i nadále, nedivím se, že ti chudáci, co tam dělají, berou zákazníky na hůl. Jinak by dostali holí oni sami.

0 0
možnosti

dolch

29. 8. 2011 10:07
No co

mají nás rádi. Nechtějí, abychom byli vyžraní jak v těch zemích, kde dávají plné sáčky :-)

0 0
možnosti

Sidonie_11

29. 8. 2011 14:22
Re: No co

;-D R^

0 0
možnosti

Glock Mark XVIII

29. 8. 2011 9:37
Jednoduché

Prostě nejezděte na Svatou Kateřinu (D5), ale do Mitterteichu (A93). V obou mekáčích se domluvíte česky. :-)

0 0
možnosti